Így búcsúztak a világsztárok Meat Loaftól

 74 éves korában elhunyt Meat Loaf amerikai rockzenész, színész. Karrierje során számtalan ismert emberrel dolgozott együtt. Ők búcsúznak most tőle.


BONNIE TYLER

Megdöbbent és elszomorít Meat Loaf hirtelen halála. A minden idők klasszikusának számító Bat Out Of Hell albumának meghallgatása inspirált arra, hogy a néhai Jim Steinmannel szeretnék együtt dolgozni. Abban a kiváltságban volt részem, hogy később lett egy albumom Meat Loaffal és Jimmel, a Heaven and Hell. Elképzelhető, hogy az életénél nagyobb karakter volt, hozzá illő hanggal és színpadi jelenléttel, és azon ritka emberek közé tartozik, akik valóban egyedülálló tehetségnek és személyiségnek számítottak. Hiányozni fog nekem, ahogy a rajongók millióinak is a világ minden táján. Nyugodjon békében.

 


 

ELLEN FOLEY (énekesnő, több Jim Steinman produkcióban is vokálozott)

Ez a fotó nagyjából mindent elmond. Gyönyörű, vidám, örömteli barátság. Ahogy Jim Steinmanró úgy Meat is a rock 'n' roll világának tudatába juttatott engem. A műszerfal fényénél a paradicsomban pedig minden időkig tüzes tinédzser leszek. Meat Loaf: Örökké szeretni foglak.

 


 JOHN PARR (rockzenész, duettjük a "Rock and Roll Merceneries")

Azt hittem leülhetek majd mellé és elbúcsúzhatom a barátomtól. Nincs egy órája sem, hogy megtudtam, mi történt hogy akik ismerték, még elbúcsúzhattak tőle. Meat Loaffal a 80-as években találkoztam. Néhány hét múlva már Connecticutban voltunk a feleségével, Leslievel és a két gyermekével Amandával és Pearlel, persze ők akkor még kicsik voltak. Elhívtak, hogy segítsek egy új album elkészítésében, írjak dalokat. De ez mára már túlnőtte magát a közöttünk kialakult szoros kötelék miatt. Meat nagyon félreérthető ember volt. Életénél nagyobb fizikai megjelenése és elsöprő színpadi preferenciája legendás árnyékot vetett. Lemezeladásai a kortárs zene csúcsára repítette. Mégis hiányozni fog az a személy, akit közel negyven éve ismerek. Együtt jártuk a világot, és valóban soha nem volt unalmas pillanatunk. Emlékszem, mindig kimondta ezt az őrült kifejezést: „wat cos bumsen mit de wager fuhrer”, senki sem tudta, miről beszél, egészen addig, amíg át nem kiabálta nekem a müncheni repülőtér zsúfolt csomagterén… Az egész terminálban abbahagyták, amit csináltak, és bámultak… „Mennyibe kerül a szex a buszsofőrrel” – hangzott a német fordítás. Ez és még száz őrült pillanat tölti be az emlékeimet írás közben. Fasírt… teljesen egyedi, zenei ikonként és barátként. Isten áldjon

 


 ANDREW LOYD WEBBER 

A mennyország a rockzenétől fog zengeni. Nyugodj békében!  Add át üdvözletem Jimnek. 


 

 DESMOND CHILD

Meat Loaf R.I.P. Pályafutásom egyik legnagyobb kalandja és megtiszteltetése volt, hogy megírtam és elkészítettem Meat Loaf utolsó remekművét, a BAT OUT OF HELL III-at. Mélyen meghajolok művészem előtt, kolléga és barát… büszke, elfojthatatlan texasi, Marvin Lee Aday, akit a világ… Meatloafként ismer.

MARION RAVEN


Hihetetlenül szomorú volt arra ébredni, hogy Meat Loaf itthagyott minket. Nagyon büszke vagyok, hogy engem választott duettpartnernek a csodálatos 'It's All Coming Back To Me Now'-hoz, és hálás vagyok, hogy megismerhettem egy ilyen kedves srácot, aki nagyon vigyázott rám, amikor fiatalon vele utaztam a turnén. Sok jó emlékem és vicces történetem van az együtt töltött időből! Elvesztettünk egy nagyszerű művészt. A családra gondolok ♥️ 

 


 LORRAINE CROSBY

Hihetetlenül szomorú, hogy elvesztettem a hősömet, a mentoromat, a nagy fickómat. Meat meghalt, most őjra Jimmel zenél. Nyugodj békében. 

BRIAN MAY (QUEEN)

Nyugidj békében Meat Loaf. Teljesen kikészültem, hogy itt hagyott minket. Mindig tele volt őrülettel, egy 5 éves gyerek ártatlan szemtelenségével. Meat örök fiatal volt.
 



 ALICE COOPER

 Meat Loaf volt a Rock N Roll egyik legnagyobb hangja, és minden bizonnyal az egyik legközelebbi barátom volt a szakmában. Tényleg nagyon szórakoztató volt, igazán szórakoztató volt a közelében. Mindenki számára a legjobb barátnak érezte magát, nem számít, mennyi idő telt el azóta, hogy utoljára láttad. Sokszor dolgoztunk együtt az évek során, és ő mindig egy erő volt. Igazi színházi karakter volt, mint én, így az előadásaink nagyon jól mentek együtt. Emlékszem, amikor az előadását látták, szinte pünkösdi prédikátorként kezelte a közönséget, és olyan erős volt a színpadon. A Meat Loaffal való munka volt az egyik fő ok, amiért el akartam készíteni a Roadie című filmet – szerettem volna nézni, ahogy megmutatja színészi alkotásait. Ő játssza a végső roadie-t ezen a küldetésen, hogy a világ legjobbja legyen. De az életben is ezt tette – mindig is a legjobb akart lenni abban, amit csinál… És azt hiszem, sikerült is neki. Nem volt senki, és úgy értem, senki nem ér a nyomába Meat Loafnak. A cipőjét soha nem lehet megtölteni. 


 VÁMPÍROK BÁLJA MUSICAL BUDAPEST (TANZ DER VAMPIRE) - PS Produkció

Megdöbbenve olvastuk a hírt, hogy Meat Loaf - aki több a Vámpírok báljában musicalben elhangzó Jim Steinman szerzemény eredeti előadója - 74 éves korában elhunyt. Emlékére hallgassuk meg ezt a csodálatos dalt, melyet a Vámpírok bálja legmegrázóbb jelenetében az El nem múló vágy - Krolock gróf áriájaként ismerünk. Nyugodjon békében!


 

 RICK ASTLEY

Meat Loaf. Micsoda legenda. Nyugodj békében. 


 IMELDA MAY

Meat Loaf, jó barátom, elment. Szomorú vagyok. Már nélküle unalmasabb a világ. Olyan élénken élénk volt!!!! Szerencsés vagyok, hogy énekelhettem, rögzíthettem, felléphettem, nevethettem, tréfálhattam, értelmesen beszélhettem, hülyeségeket beszélhettem, és kapcsolatba kerültem egy ilyen csodálatos, rendkívül tehetséges, karizmatikus, támogató, jókedvű és kedves emberrel. Ő volt minden, amiben reménykedhetni lehetett. Nagyon hálás vagyok, hogy lehetőségem nyílt elköszönni, megköszönni, viccelődni vele, és elmondani neki, hogy szerettem, mielőtt elment. – hallottam még utoljára nagy hangját. Részvétem és szeretetem feleségéhez, Deborahhoz, lányaihoz, Amandához és Pearlhez, valamint jobb kezéhez a legkedvesebb Paul Crookhoz. Nyugodj békében. 


 

 BLONDIE (Debby Harry)

Meat Loaf és Debby egy limuzinban '79-80 körül. <3


 

NICK CARTER (Backstreet Boys)

 Soha nem felejtem el, hogy apám a helyi lemezboltba vezetett, és elővette a #batoutofhell albumot, és 9 éves koromban először játszotta le az autóban. Szó szerint beleégett a lelkembe, és a mai napig az egyik kedvenc albumom. Úgy tűnik, „a mennyország nem várhat tovább”. RIP minden idők egyik legnagyobb énekesének.


 CHER

 Rengeteget mókáztunk Meat Loaffal a Dead Ringer for Love dal felvételekor. Nagyon sajnálom a családját, barátait, rajongóit.


BOY GEORGE

Nyugodj békében Meat Loaf. Szeretettel és imákkal gondolok a családjára és közeli barátaira. Emlékszem egyszer egy kínai étteremben St. Johns Woodban fejre állított engem. 



 fotó:facebook

Megjegyzések