BONNIE TYLER: Smink nélkül ki se lépek a házból

EXKLUZÍV INTERJÚ

Bonnie Tyler november végén Berlinben járt, ahol a német GALA Magazinnak adott interjút, ami a decemberi számban jelent meg. Bonnie beszélt Botoxról, borról és turnéról is. 

GALA: Ön Walesben nőtt fel most viszont a férjével Portugáliában élnek igaz? 
Bonnie Tyler: Két otthonunk van, az egyik Mumbles-ben Wales déli részén. Azonban az időjárás ott nem éppen kellemes. Ilyenkor Portugáliában tankolunk fel napfényből. 

Mit jelent Önnek az otthon?
Családot és barátokat. Otthon úgy érzem magam,mint ha mindenkinek én lennél az édesanyja. 

Van olyan kívánsága, ami pénzzel nem megvásárolható?
Igen. Egészség. Olyan nehezen mozognak a térdeim (nevet) de igyekszem magamról gondoskodni. Ezért is szeretek kortyolgatni. Nagyon szeretem a vörösbort és minden fellépés előtt iszok egy kis Jack Danielst. 

Másképp készül fel egy turnéra mint 30-40 évvel ezelőtt? 
Most már néhány felesleges kilótól meg kéne szabadulnom.

Bonnie Tyler és a Gala újságírója Steffen Fischer 2019 novemberében



Ó, ez nem feltétlenül szükséges.
De, de. Minél jobban öregszünk, annál nehezebb. A menopauza után a test már megváltozik. Szerencsére nekem rengeteg energiám van. A turné során szinte biztos hogy fogyni fogok. Fontos a sok alvás is és ebben én nagyon jó vagyok. 

A férje elkíséri a turnéra?
Robert mindig velem jön. Kapok koncert kártyát, amivel a színpadra is feljöhet hozzám. És a rajongóim is szeretik őt. 

És mit szeret benned a legjobban?
Ha smink nélkül lát, akkor szerinte fiatalabb vagyok. Ő az egyetlen aki láthat engem smink nélkül... na és a takarítónőnk. Viccet félre téve. Robert most azt mondaná, hogy tiszteletteljes ember vagyok. Ha a színpadon vagyok, akkor egy csapatban vagyok és nincsenek nehézségeim, hiszen van kikre támaszkodnom. Kölcsönösen tiszteljük egymást a fénytechnikussal, a hangtechnikussal, a háttér énekesekkel.  

És fordítva? A férjedben mit találsz nagyszerűnek?
Hogy pontosan az ellenkezője. Csendes, komoly üzletember.  

Bonnie Tyler 1986-ban
Mi a különbség a között a Bonnie között, aki a színpadon van és privát Bonnie között?
Optikailag semmi. Nem lépek ki a házból smink nélkül. Szeretem a műszempillát. 50 éve minden reggel azzal kezdem a napot, hogy felrakom. Ragaszkodom hozzá. 

Innen ered, hogy nagy Botox rajongó?
Manapság mindenki használ Botoxot drágám. Ez épp olyan normális dolog, mint rendszeresen eljárni fogorvoshoz kontrollra. A Botox egy csodálatos dolog, felemeli a szemet de a száj körül csak töltőanyagot kell használni. Különben nem tudnád mozgatni. 

Milyen gyakran használja?
Évente kétszer. Hamarosan mennem kell újra.   

BONNIE TYLER új albuma "Between the Earth and the Stars" címmel 2019 március 15-én jelenik meg a német EARMusic kiadónál. Az új lemezen Bonnie Tyler Rod Stewarttal és a Status Quo frontemberével, Francis Rossival is énekel egy duettet.

Megjegyzések