Bonnie Tyler: Az Eurovízió volt a legmelegebb élményem



Ő a rockzene First Lady-je, az Eurovízió walesi istennője, az egyik legjobb ember, akivel valaha találkoztam. Igen, végre megtörtént, Bonnie Tyler kötélnek állt, hogy a legkeményebb kérdéseket szegezzem neki. A GT random kérdésekkel teli cukorkás üvegébe markolt. De persze Bonnie nem okozott csalódást.




GT: Oké Bonnie, felkészültél?
Bonnie: Készen állok (I’m ready, I’m ready, I was born ready – ahogy az If You Were a Woman klipjében is mondja)

Mi a legnagyobb félelmed?
A tűz. Illetve az, hogy én nem vagyok egy jó úszó, sajnos. Kaptam egy jachtot és muszáj lesz megtanulnom úszni még ebben az évben. Különösképpen, hogy ha beköltözünk majd az új házunkba, ahol egy nagy medence is van.

Mi volt a legjobb tanács, amit valaha kaptál?
12 éves lehettem és egy srác mondta nekem egy élelmiszerboltban. Soha nem felejtem el. Azt mondta, soha ne tegyek olyant, aminek anyukám sem örülne vagy nem lenne miatta büszke rám. 

Ha egy állat bőrébe bújhatnál, mi lennél és miért?
Egy szeretnivaló, aranyos kutya lennék. Szeretetet adnék és gondoskodást kapnék, és persze egy puha ágyat. 

Mi volt az eddigi leglangyosabb pillanatod?
Meleg pillanatom? … Nos, ugyebár én nem vagyok meleg. Egy lány lehet langyi, ha nem is leszbikus? 

Hát persze hogy lehet, Bonnie.
Hogyan? 

Például az Eurovízión.
Ez egy jó válasz. Igen… az Eurovízió volt a leglangyosabb pillanatom. Ez gy tök jó válasz.

Ha lenne szuperképességed, mire használnád és miért?
Arra, hogy mindenki szeresse a másikat, egymást. Tudom, hogy ez úgy hangzik, mint a Miss America szépségkirálynő beszéde a pódiumon, de nem lenne nagyszerű? Az emberek tisztelnék egymást a vallásuktól függetlenül. (Bonnie megmutatja a nyakláncát) Én viselem ezt a nyakláncot, ez egy Peace Mala lánc. Minden egyes gyöngyszemre különböző képek, vallási nézetek vannak írva. A középső üres, ez jelképezi azokat az embereket, akik nem hisznek egyik vallásban sem. Ezt jelképezi ez a lánc, hogy tiszteljük egymást, nem számít a vallási hovatartozás. 

Ki volt a leghíresebb személy, akivel valaha találkoztál?
Nos, Tina Turner volt az. Ő az én példaképem. Én mindig szeretni fogom őt és már rengetegszer találkoztam vele. 

Melyik a kedvenc szavad?
Mindig azt mondom, hogy darling (drágám), drágám? drágám!

Mi az ami nélkülözhetetlen a bőröndödből, ha nyaralni mész?
A legtöbb szabadidőmet Portugáliában töltöm. Ott van az otthonom és a legtöbb cuccom már ott van. De bárhová megyek, mindig kisminkelem magam. Illetve a kézi táskám is mindig magammal hordom a biztonság kedvéért, ha netán a bőröndöm elveszne útközben. 

Mi az első gondolatod, cselekedeted, amikor reggel felébredsz?
A férjem mindig készít nekem egy csésze teát amikor felébredek. Anélkül ki se kelek az ágyból. Utána lezuhanyozom és tartok egy make-up rituálét. 

Mi  a Te dalod, amit zuhanyzáskor énekelsz?
Nem éneklem fürdés közben. Úgy gondolom, a humoristák sem mondanak vicceket, ha nincs közönség, a vízvezeték szerelő sem szerel csöveket szabadidejében, és normális esetben az énekesek sem énekelnek a zuhany alatt.

Melyik a legdurvább szó, amit tudsz?
Egyet tudok, C betűvel kezdődik, de nem szoktam használni.

Mi volt a legdrágább dolog, amit valaha vettél?
Vásároltam a férjemnek egy Bentley Continentalt a születésnapjára. De ő vett nekem egy 50 láb hosszú luxus jachtot 10 évvel ezelőtt. Éppen ezért  már ideje lenne megtanulnom úszni. 

Mi volt a legrosszabb hazugság, amit valaha mondtál?
Amikor a nővérem férjhez ment, és az összes esküvői ajándékát elvittük a házába én véletlenül összetörtem egy kávéskészletet, de nem mondtam el neki. 40 évig kísértett ez, de tavaly szeptemberben nyaraláskor muszáj volt bevallanom neki. Szerencsére nem lett belőle gond. 

Melyiket választanád, fog vagy haj nélkül lenni?
Haj nélkül vagy fog nélkül? F*ck? Istenem, haj vagy fog nélkül? Nos, feltételezem, ha nem lenne fogam, csukva kéne tartanom a számat (nevet) 

Láttál már valaha szellemet?
Igen, furcsa élmény volt. De ténylegesen nem láttam még szellemet. Egyszer egy ősi indián törzset láttam az ágyam alatt, tollakkal meg mindennel. Az emberek, amikor látják az alagút végén a fényt, én is ezt láttam. Egy testen kívüli élményem volt. Dilisnek tűnök nemde? De ez az igazság. Ágyban voltam a férjemmel és egyszer csak a szekrény tetejéről nézek le rá és azt gondolom, pokoli sokk lesz számára, amit lát majd, ha felébred. Ugyanis halott vagyok! És akkor valahogy visszatértem a testembe és újra láttam az alagút végén a fényt, amin keresztül hasítok, mint Superman. És igen, egyszer egy ősi indián törzset láttam az ágyam alatt, tollakkal és mindennel.

Az interjút a GT Magazin készítette Bonnie Tylerrel 2015-ben!

Megjegyzések