Desmond Child: hiszek Bonnie győzelmében!

Desmond Child korunk egyik legnagyobb könnyűzenei szövegírója és zenei producere. Eddig 70 toplistás dalt írt és egy sor hírességgel dolgozott már együtt. Dalaiból eddig 300 millió példány kelt el. Legfisebb munkája, a Believe in Me című dal, amellyel Bonnie Tyler képviseli az Egyesült Királyságot az idei Eurovíziós Dalfesztiválon. A slágergyáros a minap így nyilatkozott az énekesnőről: 

"Egy olyan dalt akartam írni, amely felülemelkedik a világon és nagyon izgatott voltam, amikor Bonnie elénekelte. Az pedig, hogy ezt a dalt választották az Eurovíziós Dalfesztiválra olyan, akár egy álom. Nagyon boldog vagyok. Bonnie Tylerrel többször dolgoztam már és Ő mindig jól felkészülten jön a stúdióba. Én hiszem, hogy sikeres lesz Malmőben." - mondta Desmond Child

BonnieTyler és Desmond Child a stúdióban, 2012-ben

Megjegyzések