ESC Villáminterjú Bonnie Tylerrel

A Digitalspy interjút készített Bonnie Tylerrel. Több kérdést is tettek fel neki, amit már korábban már megválaszolt az énekesnő az előző interjúkban, így csak az új információk olvashatóak itt

A dalverseny egy jó eszköz, hogy népszerűsítsd a Rocks and Honey albumot. 
Pontosan. Nashville-ben vettük fel,  ez egy nagyon jó album és  örülök ennek a kis expozíciónak. Remélem a dal is elég jó lesz és megnyerjük a versenyt.

Nyolc év után jelent meg új albumod. Miért volt ilyen hosszú szünet?
Nagyon sokat turnéztam. Amikor az album elkészült, vissza kellett tartanom az Eurovízióig. Csak ültem rajta és vártam, hogy megjelenhessen végre.

Vannak kétségeid az Eurovízióval kapcsolatban?
Talán... két percenként. Mindig magam előtt látom. Szülővárosomban Swansea-ben egy nagy kivetítőn nézik majd a döntőt és mindenkinek lesz Bonnie Tyleres maszkja. Ez elképesztő.

 Felmérted már a versenytársakat? 
 Németországnak nagyszerű dala van, a Glorius. De az orosz is nagyon jó és a hollandoknak is egy nagyszerű énekesük van. De megnéztem egy részletet a dán indulóból, az is jó volt. Remélem tisztességes lesz a pontozás de ha nem nyerek sem esek kétségbe. Remélem hogy az első tízben benne leszek különben engem kibeleznek de nem annyira, hogy megszakadjon a szívem. Ettől függetlenül mindent beleadok!

FRISS HÍR:
Bonnie Tyler jelenleg Belgiumban van és a belga TV-ben fogja bemutatni a versenydalát. 

Megjegyzések